Köpvillkor

BETALNING

iZettle är EMV-godkända (Europay, Mastercard och Visa) och följer den strikta branschstandarden Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) för hantering av kortuppgifter.

Alla kreditkortsdata krypteras av HSM:s krypteringsservrar enligt de striktaste standarder som finns för att ni som kund aldrig ska känna att ni utsätter era känsliga uppgifter för risk.

LEVERANSVILLKOR

Beställningar skickas från lagret inom 10 arbetsdagar.

ÅNGERRÄTT/REKLAMATION

Vid köp av varor på Webbplatsen har Kund alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att Kunden har rätt att ångra sitt köp genom att meddela PROFILSERVICE.SE detta inom 14 dagar från det att Kunden eller Kundens ombud tagit emot den beställda varan (ångerfristen). Ångerrätten gäller EJ kläder med eget namntryck!

RETURER

Retur skall ske inom 14 dagar från sändningsdatum. 2. Retur skall återsändas i hel originalförpackning, ordentligt vikt och i originalskick (ej smutsig, ej trasig förpackning) 3. Fakturakopia, ordernummer eller följesedel skall bifogas (flera om artiklarna är från flera olika order). Returer privatperson Vid köp utav privatpersoner tillämpas distansköpslagen. Reklamationer juridisk samt privatperson Om en vara är felaktig, defekt eller felexpedierad, var vänlig kontakta oss på ”info@profilservice.se” för vidare instruktioner. Felaktig eller skadad vara ska reklameras inom 14 dagar. Vid återsändelse av en felaktig eller skadad vara står Profilservice.se för frakten. Varan ska återsändas väl emballerad och i originalförpackning med bifogad beskrivning av felaktigheten.

ÅTERBETALNING

Vid ev. återbetalning erhålles ett presentkort med motsvarande summa efter att Profilservice.se mottagit de returnerade varorna.

KONTAKTINFORMATION

Profilservice Nordic AB
Gillbergagatan 40
582 73 LINKÖPING
556815-9072
Tel. 010-155 10 00
info@profilservice.se